Tråk igår.

Igår hade jag nog världens tråkigaste kväll, fast okej det var jävligt skönt. När jag kom hem från jobbet vid tre deckade jag på dirketen. Vid halv sju vaknade och åkte och jobbade en timme sen köpte jag och Malin en pizza från Milano. Den var god. Hon var en riktig retlig jävel igår. Vid halv nio gick jag och la mig igen, kollade på Sex and the city. Efter 20 minuters tittande somnade jag igen och vaknade upp vid halv åtta i morse, pigg som en nötkärna. Kollade in mitt konto och såg att skatteåterbäringen hade kommit idag med.
Hålla shopping, Wohoo!

Jag har ingen av mina favorit brudar hemma. Det är jätte tråkigt!
- Hanna är i Norge och sen åker hon till Gbg och Way out West.
- Amanda är i Varberg och sen åker även hon till Gbg och Way out West.
- Lisa och Matilda är hemma i Hbg och jobbar.

- Och Isabelle vart håller du hus?
- Sen saknar jag Tanja mega mycket!

Jag vill att det ska bli kväll nu, eller hur Eleonor?
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hey hey!



jag är hemma o firar Josefin som fyller år!

ITALIEN :D :D

2008-08-07 @ 12:59:50
URL: http://eilp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa kväll nu!! Men nu är det inte lång tid kvar ;) Kommer till dig snart babe :D Fan, kan inte vila ^^

2008-08-07 @ 15:25:07
URL: http://eleonorsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0