Två år planerade!

Nu har jag bestämt mig. För första gången känner jag mig säker på vad jag vill göra..
Jag väntar med Usa till hösten 09. Jag vill inte missa detta året med mina brudar. Den 20 september flyttar jag och Hanna till Norge som bestämt. Någon vecka senare kommer Lisa och Amanda. Isabelle, Sus, och Anna ska kanske med oss också. När vi fått jobb och den första lönen bokar vi våran resa till Aisen. Hur bra låter inte det här? Vi kommer få det hur bra som helst. Sommaren 09 kommer jag förmodligen jobba i Halmstad för att sen åka till Usa och New York!


Åh, jag trivs med mitt liv. Jag är världens bästa vänner, familj och så har jag min Calle!


 

Nu ska jag städa rummet och efter det bär det av till Isabelle.
Vi ska laga mat, dricka vin och snacka skit.
Planera lite Italien kanske?
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0