Tomhet.

Usch jag börjar snart gråta!
Sista dagen på ALF, jag har cirka 20 min kvar innan jag lämnar in mina nycklar.
JAG VILL INTE SLUTA! Jag har aldrig trivts så bra på ett jobb. Alla är så himla snälla, goa och roliga här, som en enda stor familj. Jag kommer komma hit varje dag och störa alla som jobbar. Haha. Jag har precis skickat iväg tack/ hejdå mejl till alla här på ALF, det tog verkligen emot att skicka iväg dem. Vad ska jag göra nu? Det är ungefär 3 veckor kvar tills jag åker till Italien. Jag har bara helgjobb så vad tusan ska jag göra på mina vardagar? Jag kommer få panik av att inte ha något att göra. Jag är nog en utan Sveriges mest rastlösa personer. Gaah, vilken panik jag har nu. Jag har inte haft ledigt på över 3 år. Jag borde tycka att detta ska bli skönt men jag känner bara ett STORT tomrum inom mig!

Åhh nu kom några och sa hej då. Uuh, jag vill inte :'(
Nu ska jag ta den sista posten här på ALF.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: jenna

tack för svaret på dagens fråga.

Har skrivit ett nytt inlägg om vad alla tyckte.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

//Stockholmsjenna

2008-08-15 @ 18:27:47
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Tanja

tro mig. JAG - är världens mest rastlösa:p

2008-08-16 @ 16:02:05
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/
Postat av: jenna

Hej!

Dagens Fråga handlar om skolstart och utbildningar.

bidra gärna med ett svar :)

Puss och Kram// Stockholmsjenna

2008-08-16 @ 19:37:01
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0