Tacka fan för mina brudar

Dålig uppdatering? Ooh ja!
Men vilken helg. Mina brudar är det bästa ♥

Fredag:
Jobbade i 5 timmar efter det bar det av hem till Lisa. Eller först hämtade jag upp Fiffe, wiho. Hemma hos Lisa drack vi och dansade loss innan det bar av till stan.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Lördag:
Vaknade upp i min säng, gjorde mig i ordning och åkte ner till stan och träffade Isabelle. Det blev en liten shoppingrunda och lunch på Plaka där Sus jobbade. God mat och gott sällskap. Efter stan blev det en timmes jobb. Vid 5 tiden satte jag och Lisa oss i bilen för att åka till Gbg och Landvettes flygplats för att hämta hem Matilda och Niklas som varit i Turkiet. När vi var hemma i Halmstad vid halv 10 tiden åkte vi hem till Lisa och började dricka för att sedan gå ner till stadens krogar. Ler Valentine ler*

 
 
 

 
 
 


Söndag:
Min söndag var en sån hemsk dag som man bara hatar. En sån dag man bara vill dö. En sån dag bara vill ligga ensam i sin säng och gråta och tycka synd om sig själv. Men senare blev mitt humör på topp som det för det mesta blir när man träffar sina super brudar. Jag, Hanna och Lisa gick ut en sväng i skogen med Nallen. Sen åkte vi till Maxi och köpte massa gotte. När vi kom hem beställde vi pizza och va feta. I love pizza. Sen drog vi på en busrunda. Vi gjorde samma sak som när vi körde hem från Hultsfred, fast snyggare. Hanna fixar biffen. Lurade runt på Max och Donken xD När vi körde hem var det hundra biljoner blinkande ljus vid Eurostop. Vi åkte och kollade. En polishelikopter, massa bilar, ambulans, livräddare, dykare, hundar, ja allt som behövs för att rädda en människa som man tror har trillat i vattnet. Det var riktigt spännande fram tills att allt var slut. När vi fick reda på att hon inte trillat i utan gått iväg. Men frågan är varför man kampar vid ett avstängt område vid en å en söndagsnatt? Snurr!


 
 
 


Måndag:
En dag där jag inte gjorde så mycket. Eller städade mitt rum kliniskt rent för första gången på 100 år typ. Va på skopunkten och köpte lite skor, alltid trevligt.
Sen hyrde jag och C film, mys.


Fan vad jobbigt det är att lägga upp bilder, men nu är det gjort och jag är jävligt rastlös!
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha, hur lyckas ni med era grimaser? :O

2008-08-28 @ 16:23:16
URL: http://tanjareljanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0