Miss Li, Winnerbäck & oväder!

Ellan, Calle och Babas kom till mig vid fem tiden. Vi drack några öl, sen körde Calle oss ner till Brottet. Vi drack ännu mer öl, gotte. Träffade Fiffe, Linda och Diana. Sofia kom ju med. Vi kollade lite på Emil Jensen, Markus Krunegård. Sen kom hon, min älskade Miss Li. Fy fan vad bra hon är. Längtar till Malmöfestivalen när jag ska få se henne igen. Det började regna lite smått. Jag och Babas gick och drack öl. Efter ett tag hade vi nog inte en enda torr fläck på kroppen, fast det hade nog ingen annan heller, haha retligt. Lars Winnerbäck var kanon, men inte lika bra som Miss Li. Oh herrejävlar vad det regnade och i slutet började det även åska och blixtra. Jag är ju skit rädd för det. Hej panik. När det var slut kom Calle och hämtade mig och Babas i regnet. Fy fan vad skönt det var att ta av dem blöta kläderna och hoppa ner i min varma säng jämte Calle.

 
 
 
 
 
 
  
 
 
 

Är hon inte vacker den där Miss Li? ♥

Tack för en kul kväll!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul det va! Miss Li är så vacker, Lasse med. Helt underbara!! Åhhh! Ni skulle stått med oss längst fram på Winnerbäck ;P "Ba ba ba ba ba"

2008-08-08 @ 14:21:40
URL: http://eleonorsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0