Malmö

ΡIdag kom jag hem från Malmö, men jag hade mer än gärna stannat längre. Det var verkligen riktigt skönt att komma ifrån Halmstad. Men jag var tvungen att åka hem för att gå på återbesök hos tandregleringen sen efter operationen. Kändes verkligen helt onödigt att gå dit i och med att jag var där i ca. 1 minut. Men, men det gick bra i alla fall.

Söndag:
I söndags var jag, Bitta, Anna och Johan på Ikea. Dem skulle köpa en hylla som inte fanns, retligt. Vid kvart över åtta cyklade jag och Bitta min moster in till Mölleplatsen för att kolla på Veronica Maggio. Hon var helt underbar live.



Måndag:
Vi gick upp tidigt för att dem små skulle ha upprop på sin första skoldag denna terminen. Jag följde med in på Annas upprop och var med i hennes klass. Vid halv tio slutade dem och då tog jag, Anna och Johan bussen in till stan och Malmöfestivalen. Bussen gick inte in till Gustav Adolfs torg så vi åkte först fel, retligt. Sen blev det en del shopping för min del och Anna köpte lite nya skolsaker. När vi var färdig shoppade gick vi och åt mat. Alla tre hade nog rätt svårt att bestämma sig, så mycket mat som där fanns. Haha. Jag och Anna åt fish & chips och Johan åt Nachos. Gotte. Efter det åkte vi hem och sov. Sen var det Miss Li-dags. Vi cyklade som små antiloper in. Det gick fort. Åhh, hon är världens bästa. Jag hade kunnat se henne om och om igen. Hon har gjort en ny låt och den spelade hon för första gången. Den var snuskigt bra. Jag älskar Miss Li, har jag sagt det innan? :P

 
  
 
 


Tisdag:
Hem dags. Tråkig tågresa men bra utsikt. Ehh jaa. Haha. Calleplutt kom och hämtade mig sen blev det tandläkaren. Wäh. Sen träffade min brudar lovely ♥

Miss Li ♥
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0