Bowling på B&B

I fredags kväll var jag och Calle på Bulls med hans kompisar och drack några öl. Sen gick jag, Callis, Hanna och Amanda till B&B och bowlade. Jag tror att jag förlorade, fan jag som brukar vara så bra på bowling. Haha. 

 
 


Lördag:
Vid lunch åkte jag och Calle in till stan och träffade hans kompis. Vi gick till Bulls och drack lite öl och dem käkade. Sen åkte vi och spelade golf på Nissastaden igen. Haha. Jag kom två med ett slag efter bara. Vem är bäst? Sen var det tänkt att jag skulle ut men när jag och brudarna var på väg ner till bussen upptäckte jag att jag hade glömt legget, bankomarkortet och pengarna hemma så jag pallade inte. Jag mådde inte alls bra heller. Istället blev det en skön hemma kväll med mig själv i soffan framför Tv:n. Vid halv tre droppade en halv full kille in i huset.

Myshelg.
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0