I´m back!

Nu så Malin är jag tillbaka på bloggen. Haha. Jag tror min lillasyster har fått pippi på det här med bloggar, eller i alla fall på min blogg. Hon måste ju hålla koll på mitt liv vett ni. Hon skickar till och med sms om att jag inte uppdaterat. Retligt. Haha.

Igår skrev jag ett långt inlägg men helt plötsligt slutade bloggen att funka. Allt försvann och det gick inte att komma in på sidan länge. Så det är bara till att börja om...

I helgen har jag inte gjort så mycket. Eller jo kanske..
I lördags jobbade jag från 13.00 - 03.00. Så på lördag morgon tänkte jag sova länge för att inte vara trött när jag jobbade. Men icke. Jag har fått två nya husdjur i mitt rum, nämligen två äckliga flugor. Klockan 6 väckte dem Calle, och tro ni jag skulle få sova då? Nej, haha! Så jag var helt slut på dagen när jag jobbade. På söndagen tänkte jag med sova ut lite, men inte riktigt så länge i och med att jag, mamma, mormor, Malin och Molly skulle till väla. Men inte då heller fick jag sova, flugorna väckte mig tidigare och jag kunde inte somna om. Fy fan vad retliga. Aja, väl på väla gjorde jag väl av med hela lönen från gårdagen. Ne inte ritkigt. Men massa shopping blev det. Det gillar jag. När vi kom hem var jag tvungen och jobba, trött som ett as var jag. Städning på både Sömntutan och Lummer. Det var sista gången där för denna sommaren, knappt skönt att lämna in nyckeln! Sen blev det mys med Calle hela kvällen. Han är söt :*

Vet ni vad det bästa är? Mina brudar är hemma! Äntligen, fy fan vad tråkigt jag har haft utan er. Hanna och Amanda har festat klart på Way out West. Lisa har semester och på torsdag kommer även Matilda hem. Iih.

Igår var jag med brudarna Hanna, Lisa och Amanda. Vi åt falukorv och makkisar. Gotte. När vi ätit upp fick vi för oss att åka och fiska krabbor. Vi rustade upp oss, men när vi väl kom fram så blåste det för mycket. Istället åkte vi till Haverdal och spelade minigolf. Kanske världens sämsta minigolfbana? Lisa vann, Hanna två och jag golfspelaren kom sist. Retligt. Jag är dålig förlorare. Lisa köpte typ 1000 lotter och vann, haha söt. Sen åkte vi och käkade på donkelow och efter det hämtade vi upp Callemys. Innan vi skildes åt var vi tvugna att göra ett litet hyss. Men det är hemligt, hihi!


 
 
Kul hade vi i alla fall ♥

Nu sitter jag på jobbet och har världens urinvägsinfektion. Jag har varit hos doktorn två gåner idag och varit hemma och sovit en stund. Nu har jag fått medicin. Jag har ont och springer och kissar stup i kvarten, men det går väl över snart förhoppningsvis. Jag hatar urinis! Nu kommer snart Calle med posten och min dagliga eftermiddagspuss. Fast han tror i och för sig att jag ligger hemma och sover som jag gjorde innan, men det får bli en överraskningspuss helt enkelt.

Nu ska jag springa på toa igen.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, tur att Lisa vann minigolfen!

2008-08-12 @ 17:50:15
URL: http://youdontholdacandle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0