Utgågen igår, mysig dag idag!

Utgången igår var mycket lyckad igår måste jag säga! Kul folk befann sig på Halmstads gator. Kvällen började med stor klädpanik på mitt rum! Efter många ombyten bar det av till Lisa där Jag, Lisa, Amanda och Nea satt och drack. Vid 12 tiden gick vi in till stan och träffade massa kul folk. Vi befann oss på Bm och Asian. Efter en stund i stan gick Jag, Elin och Sara iväg mot Sture för att möta lite gymnastkillar. Bland annat Per från Västerås, som vi/Sara träffade i Turkiet. Vi gick tillbaka in mot stan, in på donken och käkade gratis mat. Efter en mätt magen träffade jag Fiffeloow. Vi gick till Vallentine och dansade. Där andra gamla kompisar befann sig. Sen gick jag Fiffe och hans kompis hem och sov. På vägen hem träffade vi Mattias. För första gången erkände han hur gammal han var, 35 år, haha. Han är rolig! Mitt rum ser nu förjävligt ut efter all klädpanik och bortkastade grejer från soffan!

(Kvällens bästa; Underbara Pontus Stolt, hade tagit mitt USB-minne för han såg att det satt kvar i datorn efter mig. Det var inte stulet. Allt arbete är räddat. Tack kompis!)

Jag vaknade i morse varm och äcklig i min säng. När vi piggnat till lite gick vi ner till Sibylla och åt. Jag år gott köttbulle meal. Sen dumpade jag och Fiffe av den jobbige och gick till Espresso House för att träffa Emma och David. Där satt vi i det sköna vädret och snackade massa skit. Kul att träffa Emma igen, lägesen sist!
Jobbet kallade, så jag traskade hem och tog bilen ner till Sömntutan!

Sen blev det Max som vanligt på söndagar, med mina favorit brudar. Dock åt jag bara lite pommes, för när jag kom hem satte jag igång och lagade mat. Jag hade sett fram emot denna måltid, som jag skulle exprementera fram, hela veckan. Allt blev så misslyckat, förutom efterrätten. Mamma och pappa tyckte om det iallfall. Nu sitter jag och tjurar över det och har ångest efter allt plugg som jag måste ta tag i nu. Har ett natur prov i morgon på hela kroppen tror jag, och jag har inte ens börjat. Men jag ska, jag lovar!

Maten bestod av:
- Fullkorns ris och köttfärs med tacokrydda i paprika och aubergine (in i ugnen).
- Stekta grönsaker i Sömorbröd i ugnen.
- Efterrätt: Björnbärs paj med Vanilj Kesella.

  

Jag saknar Hampus!
PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Diana

mattias mattias, så jävla lik woody!

2008-04-28 @ 10:53:30
URL: http://dianapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0