Underbara brudar!

Jag vaknade i morse och va helt död, jag ville verkligen inte gå upp. Jag bara låg och väntade i flera timmar på att orken skulle komma tillbaka i kroppen. Efter en lång väntan gjorde den det, jag ringde Amanda så vi gick ner till Statiol och köpte massa godis sen gick vi till minneslunden på kyskogården (vårat inneställe på sommaren) så kom Lisa. Därefter väntade jobbet så jag fick sticka hem, Cyklade med stort C, snabbt som fan ner till jobbet och hade det jätte tråkigt. Tur som det var gick det snabbt, jag cyklade hem på 7 min, de ni ;) och där väntade Lisa, Amanda och Matilda vi drog bilen till HCP-badet och satt där och bara tog det lungt och snackade massa skit så klart. Sen blev det middag med familjen för att fira pappa. Efter en sanbb måltid satte jag mig i bilen för att möta upp brudarna på Max parkering, och där satt de så fint i bilen och käkade. Sen blev det Maxi där vi köpte ännu mer gott att äta och sen hem till Hanna för att kolla film och det där nya programmet med pinsamma frågor, retligt program! Ni är underbara!

Matilda klurade ut vad som var typiskt mig, detta kom hon fram till (allt stämmer med):
- Ha frimärke i plånboken
- Eget Statoilkort
- Planera

Nu sitter jag på min lilla soffkant vid fönstret och målar naglarna och har ångerst för allt jag ätit idag och för att jag inte tagit tag i alla skolarbeten jag har. I morgon är det en ny dag och ny vecka så då blir det massa träning, nyttig mat och mängder med plugg!

       
 

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0