Spinning!


Kom precis ut ur duschen efter ett härligt och svettigt spinningpass på Nautilus! Fy fan vad skönt det va! Men usch vilken dålig instruktör! Förlåt men han var verkligen inte bra, bara massa elektron/rock skitmusik och gjorde samma sak hela tiden, inte alls peppande, men skit samma jag har ju fått min dagliga dos av träning iallfall. Nu sitter jag och äter min goda kikärts-sallad och väntar på att mamma ska komma hem så att jag kan få mig en bil. Detta är första gången sen jag fick körkort som jag inte har haft bil och det är grymt jobbigt. Brukar ju ha pappas men han spelar golf, mamma är och handlar och mormor är inte hemma. Det retliga är att mamma har nyckeln till mormor, som hon glömde lägga fram till mig i morse så jag kommer inte in till henne där bilnyckeln finns! Gah! Jag och Amanda ska nämligen åka ner till Hanna och kolla på Ture Sventon, det är ju maraton som gäller nu ;)

image90


Idag har jag och Ellan pluggat PA, det gick riktigt bra. Nu har vi bara en liten sak kvar att göra sen är det bara tryckningen som gäller, fy fan vad skönt det ska bli när det är över!
Jag är bara tvugen att säga detta för jag känner mig så duktig idag, haha, det är ju jag som brukar va den rastlösa och den som inte orkar göra så mycket, idag var det tvärt om. Ellan var på helt galet humör. Haha sötis, men mycket fick vi gjort iallfall.
BIG LOVE!

PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0