Sömntutan


Ibland bara avgudar jag mitt jobb. Det är as jobbigat att behöva åka halv 4 till jobbet varje lördag och söndag för att städa men när man väl är där är det rätt skönt. Bara gå runt och tänka med massa bra musik i öronen och söta barn omkring sig. Man får alltid höra massa gulliga kommentarer eller liknande. Alla små är så himla söta. Det är så kul att det har börjat så många jätte små där. Att få följa deras utveckling, se hur stora de blir är så kul. Både idag och igår har alla börjat gråta så fort någon sagt mamma eller om någon annans mamma har kommit. Jag tycker så synd om dem då, så står de där i hallen så söta och gråter efter mamma, ush det hugger i hjäratat när man ser det.
Alla söta saker barnen gör och skriver. Om sitt Sömntutan, dit dem kan komma när mamma och pappa jobbar. Hur de sover och vad de gör och vad de tycker om att göra där.
Ooh Gud jag älskar er små!

PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Micki

Nu har jag varit här inne och kikat :D:D

vilken fin blogg du har ;)!

puss&kram och tack för att du hämtade mig innan.

2008-04-06 @ 22:03:54
URL: http://mikaelatham.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0