Skola.

Nu sitter jag i skolan och har en tråkig håla. Jag sitter och lyssnar på massa bra musik på Youtube och lyssnar på mina kära kompisar som övar inför sin redovisning av projketarbetet.
Jag har sprungit runt som en galen gnu för att hitta mitt USB-minne, men det är stulet. Vad fan ska den som tog det med ett jävla USB-minne till, med mina arbeten. Okej, ta mina arbeten de gör inget! Det är inget vanligt USB-minne heller så om någon har ett likadant kommer jag bli väldigt misstänksam ska jag säga. Varför kan inte folk på denna skolan vara ärliga och lämna in det i receptionen? TÖNT!

Sen blir det frisören =)
Jag brostade ut alla mina tovor från håret igår. Nu hänger det bara och är jätte äckligt, jag får ångest!
Jag blir alltid missnöjd när jag går till frissn, så antagligen kommer jag ligga och gråta hela dagen idag. Har med mig en mössa för säkerhets skull också.

Jag är bäst! Har precis ändrat typsnittet här på bloggen själv! Okej, Mimmi skrev en lapp om hur jag skulle göra! Century Gothic är min favorit stil, så nu är jag nöjd! YES!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0