Resa!

Jag håller på att få panik, jag måste ut och resa, behöver sol och bad nu!
Lite mer än ett halvår sen jag var på solssemester och underbara Turkiet med 3 härliga brudar, känns som om det var sjukt länge sen nu. Har ju varit i Paris och New York efter det, men det är ju inget sol och bad =/ Snart ett år sedan Egypten och jag vill så dit igen, underbart som fan!
Jag sitter och kollar på resor. Som ni kanske vet så ska ju jag åka ut i Asien och resa runt. Jag hoppas att Lisa fortfarande är lika på. Jag har precis hittat en resa som är rätt "billig", turen går:
- Köpenhamn --> Peking --> Honk Kong --> Bagkok --> Singapore --> Bombay --> Dehli --> Köpenham!

Låter inte den underbar? Det bästa är att man kan åka runt massa och stanna hur länge man vill på ställena, JAG VILL!


Kommentarer
Postat av: Elise

Haha! bästa bilden! :D :D

2008-04-18 @ 08:36:42
URL: http://elisemansson.blogg.se
Postat av: Amanda

Vad jobbigt för dig att du har rest så mycket under det senaste halv året ;)

2008-04-18 @ 14:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0