Promenix

Min underbara vän Hanna och jag har infört något nytt för oss nämligen stavgång. I snart en vecka har vi varit ute och promenerat nu men igår gick vi upp ett snäpp i ålder vi började med våra underbara stavar. Det är helt sjukt så mycket bättre man känner att det tar, det är roligare och man kommer upp i fart snabbare. Sjukt kul faktiskt. I morgon är det dags igen ;) Vi har även träffat massa nya kompisar i skogen :P
På onsdagar brukar ju jag Hanna och Amanda ha våra antikrundor på loppis och efter det åker vi hem till Hanna för att kolla på Rent hus och Grey´s, men i och med brist på pengar hoppade vi antikrundan och tog en stavgångstur i skogen. Man får ju passa på i det fina vädret.
Nu mera ska vi börja laga mat på onsdagskvällarna också. Idag serverades det Laxpytt, sjukt gott!
En laxpytt innehåller:
Lax, Sparris, Potatis, Lök och till det Sallad. Vi hade även en liten sås till med gräddfil, dill och såndana orangea små fiskägg :P haha.

När vi satt/låg där i Hannas säng och kollade i kokböcker för att inspireras till nästa onsdags matlagning fick Hanna syn på ett recept på en banankaka som vi fick för oss att vi skulle baka. Sorgligt nog fanns det inga bananer i Familjens hus, så vi tog bilen till Preem för att köpa ytterspytters lite godis, och så blev det med.
När jag skulle lämna fram pengarna råkade jag känna på preemkillens hand. Den va len. Jag sa det till Hanna sen men hon hörde mig inte så jag fick säga det om och om igen, men tillslut när hon fattade knäckte vi oss hårt. Hon kommer aldrig mer kunna se honom i ögonen för det enda hon kommer tänka på är preemkillens lena händer. Hanna är den sorts person som kommer att känna efter också bara för sakens skull.
Haha detta är verkligen en såndan sak som inte är kul att återberätta, men det kommer att vara ett stort internt skämt mellan mig och denna brud. Vi skrattade nästan ihjäl oss.
Han är mjuk, inte hård ;P

image5
                                                          Hanna på turné

image7
                                Min mjuka älskling som brukar följa med på promenixerna

image6
                                                            Laxpytten ;)

Kommentarer
Postat av: snarkmatz/hanno

HAHAH skrattar som fan nu

2008-04-03 @ 18:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0