Outfit!

Innan jag går och lägger mig tänkte jag bara lägga upp en bild på mina nya favorit kläder!
Jag säger bara lovely body och högabyxor <3

image57

I fredags var jag och Amanda på stan och Shoppade! Med mig hem mig fick jag denna underbara höga kjol från H&M och ett par högklackade skor, fattar ni högklackade! Det är ändå den långa tjejen på 1.80 vi snckar om, men jag trivs i dem! Köpte även ett par söta ,svarta, bra och ha ballerinaskor på Indiska =)
image58

Nu ska jag hoppa i säng och kolla på underbara Deperate Housewives!
Natti Natti, Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Ellifer

Trevlig blogg du har Johanna :)
Och du är riktigt het! ;)
Ses imorgon, godnatt babe!

2008-04-07 @ 00:32:01
Postat av: Amanda

Nu har du blivigt en "dagens outfits" brud ;)
du får kalla det något annat en det, haha.

2008-04-07 @ 17:15:50
Postat av: elise

jäklar vilken skrivarglöd du hade då! :D haha nya inlägg hela tiden ;) pusspådig

2008-04-07 @ 19:44:04
URL: http://elisemansson.blogg.se
Postat av: elise

jäklar vilken skrivarglöd du hade då! :D haha nya inlägg hela tiden ;) pusspådig

2008-04-07 @ 19:44:14
URL: http://elisemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0