Ny look!

Idag har jag gjort både det ena och andra. Som sagt jag fick ju reda på att jag fick jobbet, jag är såååå glad nu!
Efter skolan åkte vi och köpte biljetter till Hultusfred, så nu är det sant, vi ska dit, med massa trevligt folk! Efter att jag gjort av med 1620 spänn tänkte jag att jag kunde fortsätta att göra av med lönen som kom idag. Det blev slingning i håret såklart. Jag tycker allt att det blev bra, lite för ljus kanske, men det är en vanesak! När jag ändå höll på att förändra min look, så bestämde jag mig för att köpa nya glasögon. Har inte använt mina gamla på evigheter, jag vet inte ens vart dem är, så jag köpte ett par nya. Jag trivs faktiskt!

Vad tycks? ;)
image170

 
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-25 @ 21:16:27
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Ewie

fina ^^ jag vill med ha nya, men det kostar så mkt :P ska se om jag kan köpa ett par utomlands om 1 månad.

2008-04-25 @ 21:18:37
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Louise

Fina :) vad är det för märke?

2008-04-25 @ 22:59:21
Postat av: Ellan

De va asheta babe! håret blev med fint!
Men usch och fy för den stanken haha :P, men billigt och bra var det!

2008-04-26 @ 00:26:39
Postat av: Elise

looking good!

2008-04-27 @ 14:59:29
URL: http://elisemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0