Nu var det dags!

Nu tycker jag det var dags för mig att ta tag i bloggen efter sådär ett år och ett enda inlägg.
Jag känner mig mogen till det nu, kul att börja skriva lite fast jag inte är så bra på det, men va fan!

Vad ska jag börja skriva?

Humm.. Vad jag har gjort på lovet kanske?
- Det blir bra!

Lovet började med en resa till Stockholm till min underbara vän Sara. Efter en lång dags resande blev det bara matlagning och snack hemma hoss henne. På lördagen Jobbade Sara så jag tog mig en shoppingunda i storstaden, fick med mig en del fint hem. Efter det blev det en god påskmiddag hos Saras pappa. På kvällen blev det festande med hennes stockholmskompisar, KUL!
På söndagen vanknade jag upp bakis inne på hennes syrras rum, vi kollade på Sex and the city och åt god mat.
När vi vaknat till begav vi oss på promenad till Långängens fik i skogen på Lidingö, sjukt mysigt ställe! Efter det med höga förväntningar gav vi oss mot Hovet och min underbara James Blunt. Träffade på Isabelle och Peter, vi såg Carolina Gynning och så klart skulle jag och Isabelle ta kort med henne. Haha!
Sen började förbandet, The Hoorsiers, sjukt bra band, mitt nya favorit =) och efter det kom han min älskling James Blunt, den bästa konserten ever typ! Tårar kom, gamla minnen kom upp med blandade känslor...
Efter det bestämde jag, Isabelle och Peter för att dra upp och upptäcka utelivet i Stockholm. Vi drog till Gamla stan och hamnade på en Gaybar! Haha fattade ingenting först sen såg vi alla ta på varandra. Sjukt fint ställe faktiskt! Efter det blev det blev det Spybar och en sjukt kul kväll väntade mig! Haha hann inte med sista tunnelbanan så fick vänta till första på morgonen! Hade en sjukt kul kväll iallfall!
På måndagen var det hemfärd, vilket jag inte gillade.

I veckan har jag mest bara jobbat. TRÅKIGT, men pengar är aldrig fel ;)

I torsdags var det dags för utgång med Isabelle, Mårtensson Kareoke =)
Tack för en grymt kul kväll Isabelle, bästa på länge. Jag saknar dig redan!

På fredagen var det dags för mårtensson igen och Underbar, jag hade inte så kul, fick någon konstig fylla så jag gick hem för på lördagen väntade en massa jobb och en spännande kväll.
Jag jobbade och jobbade och jobbade men vid 4 tiden lämnade jag staden för att åka till Hampus i Ystad för en myskväll. Jag hade himla kul. Vi körde runt i Ystad och kollade på alla Wallander saker som jag va tvugen att se :P
Sen åkte vi hem till han och hans världens finaste hus. Vi kollade på film, och en till, och en till. Han är så mysig!
På morgonen var det dags att lämna den söta pojken för att åka hem till Halmstad och jobba. RETLIGT!
På fredag ses vi igen =)

Jag hade iallfall ett sjukt bra lov =)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0