Nattmänniska!

Jag tror att jag har blivit en nattmänniska, visseligen är inte klockan så mycket än men om man jämför med förut så somnar jag sent varje natt nu, innan somnade jag vid 11 tiden. Retligt!
För tillfället sitter jag och dricker mitt underbara te och väntar på att Amanda ska ringa så vi förhoppningsvis kan gå ut en liten sväng. Den enda kvar här uppe nu ju. Matilda och Lisa har flyttat till Helsingborg, Felle har flyttat till Lund och min promenad kompis Ellan har flyttat till stan, Retligt!

Förresten måste bara skriva några rader om Eleonor. Idag är jag på sånt riktigt Ellan humör och i morgon ska jag få träffa henne =) Jag vill bara säga hur mycket jag älskar dig och jag är så glad för att du är du och att du är tillbaka. Innan träffades vi alltid vid fritz för att promenera och sncka skit och peoblem men sen hon flyttade har det inte blivit så. Tur att vi ses så ofta ändå, men jag saknar dig här uppe ska du veta!


image74

Kommentarer
Postat av: Ellan

Vad snäll du är :). Älskar dig med!

2008-04-07 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0