Motsattsen till pepp!

Nu är jag hemma från veckans första arbetspass. Lummerskolan, vilket helvete. Inte nog med att barnen är som apor i bur i sina rum, så har du nu skaffat en gallerdörr till ett barn, fy fan! När man går och städar i ett antal timmar som jag nu gjort, så hinner man tänka en hel del kan jag tala om. I och med att jag är så depp, så gjorde jag mig en lista för allt jag är trött på. Have fun!

- Trött på skolan
- Trött på jobbet
- Tött på folk som sviker
- Trött på kommentarer
- Trött på pressen från folk
- Trött på tjat
- Trött på att mitt rum ser ut som en soptipp

Nu ska jag åka och umgås med mina fina vänner Tanja och Matilda, som jag inte haft så mycket tid för den senaste tiden. Tanja har tydligen färgat håret oranget idag, så förmodligen kommer jag att få mig ett fint skratt. Det blir COOP som vanligt för våran del, måste ju rätta till den gulliga hårfärgen!
När jag kommer hem blir det sista plugget med projektrapporten och självbiografin, som ska in i morgon!

Förresten hörde på radion att Simon Gärdenfors skrivit en bok om sin resa genom Sverige, på 120 dagar (om jag inte minns fel). I den skriver han om hur har bott oss olika människor varje natt Sverige igenom. Lite som Nils Holgersson fast en annan version. Det ska jag haffa. Hoppas dem har den på COOP, för nu ska jag åka!

PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Amanda

En gallerdörr? Seriöst?
Som att inte den skolan va nog läskig innan!

2008-04-29 @ 20:35:00
Postat av: Lisa

Den där boken. Om jag inte minns fel är det ett seriealbum. Eller är jag ute och cyklar?

2008-04-30 @ 21:51:26
URL: http://lisakaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0