Lovely Mölle.

Nu är jag precis hem kommen från en mysig utflykt med min kära mamma, mormor och moster. Utflykten var tillbringad till min mormor, som snart fyller 80 år!
Det började med massa god mat på Gästgivaregården i Johnstorp. Jag åt sjukt goda köttbullar. När magen var full satte vi oss i bilarna och åkte till en marknad i Höganäs, köpte lite marknadsgodis, gotte! Efter det bar det av till underbara Mölle. Vi fikade på Mölles Krukmakeri, underbart ställe. Jag drack världens godaste Chaite och åt världens godaste morrotskaka!
Efter en hel dag var det dags att åka hem. Jag och Bitta (min moster) skrattade så vi grät hela vägen tills vi skulle skiljas åt. Mormor hade sagt en sån konstig sak; "Det är inte ofta man ser havet på den är sidan". Vi fattade ingenting och knäckte oss helt. Vi fattade aldrig med det va typ något med häger och vänster. Bitta svarade "aaa", sen satt vi och sa aaa hela vägen. Det blev en sån "Eller va?" sak. Brudar ni vet vad jag menar!

    
Jag vill bo på lyckliga gatan!
När jag vinner 30 miljoner ska jag och H flytta till Mölle :P
Lycka till Johanna!


PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: [email protected]

ååh jag älskar mölle!

2008-04-26 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0