Lepra!

Min vän Alexander höll ett föredrag idag om sjukdomen Lepra (Hansens sjukdom), som är en infektionssjukdom. Det var mycket intressant. Äckliga bilder och jag vill inte få denna sjukdomen, TACK!
Tänk hur mycket hemska sjukdomar det finns i världen, som man inte ens är medveten om, inte jag iallafall.
Jag tycker sjukt synd om dem som lider av detta!
Man klagar på så mycket hela tiden, en liten finne, men vad fan gör det?
Jag måste börja uppskatta att jag är frisk lite mer, det finns så mycket värre...


image9


image8

Kommentarer
Postat av: Tanja Baby

HAHA , denna sjukdom är eliten ;)

2008-04-02 @ 23:45:07
Postat av: Lisa

Lepra till frukost.

2008-04-03 @ 08:11:05
URL: http://lisakaren.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0