Kvällen.

Har varit på äventyr med mina brudar Tanja och Tullisen nu. Tanjas hår var kul, som när hon missfärgade mitt i sommras fast värre. Haha söt. Vi va på COOP och köpte ny färg till hennes hår. Åkte hem till Tullisen och där satt vi alla tre fast med olika sysslor.
♥ Jag kollade på DHW.
♥ Tullisen pluggade.
♥ Tanjizen färgade håret. Det blev riktigt fint tycker jag, men självklart tycker inte hon det, så förmodligen blir det väl en ny färg i morgon?

 

Boken som Simon G skrivit fanns inte, får kolla i stan i morgon. Tänkte ta en liten shoppingrunda, måste köpa något fint tills morgondagens utgång. Förresten, ni som känner mig. Har ni någon gång hört mig säga att jag ska läsa en bok? Haha.

Här kommer en bild på dörren jag snackade om på Lummer!

Efter att ha haft en kul kväll med mina kompisar var jag tvugen att återgå till mitt pluggande. Håller på att finslipa på projektrapporten nu, men känner bara hur dålig jag är på att skriva och göra såna här saker. Jag är så sjukt missnöjd med denna rapporten, framförallt när man läser Ellans. Det första jag kommer göra i morgon när jag ska överlämna denna hemska sak till min mentor är att börja gråta och beklaga mig hos Håkan som vanligt. Han får alltid stå ut med mig, tänk vilken bra lärare jag har.
Nu ska jag gå och städa på min soptipp tror jag!

 


By the way, Klumpen är borta. YEES, äntligen!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Ellan

Johanna, sluta! Ditt var skitbra och det säger jag inte bara för att jag är din vän. Jag är stolt över dig!
Ses imorrn

2008-04-30 @ 00:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0