Kvällen och tankar!


Efter jobbet åkte jag till mina brudar Lisa och Amanda som hade beställt pizza till mig och när jag kom hem till Lisa så stod den där och väntade på mig, mums! När den var på plats i magen åkte vi ner till Hanna för att ge Matilda sin 20-års present, hoppas du blev glad älskling!
Efter en snabb tripp hos Hanna satte jag mig i bilen och åkte för att hämta Eleonor och Micki för att sedan åka till skolan och se på Hanna och Jessicas i SPL05 projektarbete. Riktigt bra! Röda Korset var där och pratade och genom vi som var där fick de ihop över 5000 kronor som går till kampanjen "Rädda mammorna".
Som grädden på moset var Vikunja och Vincent Vicious, sjukt bra!


Brudar ni vet vad jag tänker på när man hör deras musik! För exakt ett år sedan läre jag känner er grabbar! Alla minnen från förra våren och från i sommras kommer alltid finnas, alla fester i det gula huset, festivaler, chillkvällar och allt vi gjorde tillsammans! Vi hade så sjukt kul då! Jag saknar den tiden så galet mycket ska ni veta! Allting var bra då!
Jag önskar att då var nu! Gaah ge mig den tiden igen!
Men tråkigt nog förändras saker och ting och inget blir då som förr!


            
    
"Vi lämnar allt"
Miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0