Kulturdag!

Det blev ingen träning i morse, för idag var den stora dagen med K, nämligen Kulturdag! Det innebar mängder av olika aktiviteter på skolan, dans, musik, mat, Vincent Vicious va där och spelade. Men framförallt redovisning av mitt och Ellans projektarbete.
Jag skulle hämta Ellan vid kvart över åtta, och åtta får jag ett sms att hon precis vaknat, bra start på en stressad och nervös dag. Det blev väl inte riktigt som vi tänkt oss. Dem som kom till oss ville bara ha godis, och vi som tryckt upp 100 jävla häften. Blev kanske av med 50 som vi tvingade på folk :P men, men kanske lika bra det.
Jeppe hade kul åt oss i alla fall och det var ju bra att man kunde glädja någon :P

-Efter en att jag slutat vid 12 tiden åkte jag hem och fortsatte plugget där jag slutade igår. Det gick faktiskt rätt bra, snart klar med svenskan (En sak mindre i alla fall).
-Sen blev det fika i den underbara solen i Picassoparken med Amanda, Hanna sen kom Ellan och sen Elin och hennes kompis Linn, trevligt! Snackade massa roliga minnen från Vittra tiden, kul!
-Jag cyklade hem och fortsatte lite med plugget och gjorde jätte god mat.
- Sen blev det träning, Pump, jag höjde vikten på ben, bröst och rygg (stolt)

 
  
 
 


Bus enkel och svin god mat, som går på 10 min:
Stek:
- Wookgrönsaker
- Champinjoner
- Aubergine
- Lök
- Rulla in i Trotillia bröd
- Lägg Ost på

- Lax
- Sallad
- Dillsås

Har fått gjort en del bra saker med:
- Ringt och ändrat uppsättningen till balen.
- Ringt Värnplikten, avbokat mönstringen.
- Lämnat nyckel på Sture (som jag skulle gjort för länge sen).

Nu sitter jag och pratar med Felle på msn, som kommer hem i helgen =)
- Felliloow sakniir juttenanna
- Juttenanna sakniir Felliloow
Nu blir det en stor kopp te och Despirate Housewives, sen massa plugg!
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: hannzter asscracking hoe

din mat såg rövgod ut! hihi ses imorrn:*

2008-04-22 @ 22:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0