Koncentrationssvårigheter!

Hallå ja kära läsare!

Då satt man här igen på soffkanten och bloggade igen. Jag har inte kommit igång med mitt pluggande än som jag skulle gjort när jag kom hem från skolan vid 4, och nu är klockan snart halv 11. Det är bra Johanna! Istället för att ta tag i allt plugg har jag gjort massa annat skoj:
♥ Vattengympa kl.9.
♥ Tryckte upp allt PA som ska va med till Kulturdagen i morogn!
♥ Varit på Rådhuset och fixat med de snygga upplagorna.
♥ Lagat mat.
♥ Umgåtts med Amanda i solen.
♥ Tränat dubbelpass, Abs/AT.

Idag blev det väldigt god mat, Pasta och Gorgonzolasås med ärter och till det en god sallad, mums!

  

Haha Amanda och Linda hade gjort sån kul låt i skolan, måste skriva en lite del av den här :P Tänk bää bää vita lamm...
Hej Hej lilla Aristotelse varför levde du på 300 talet... Haha jag tyckte det var så sjukt kul iallfall!

Sen hade de valt 3 bilder så skulle de berätta en liten historie om dem. Amanda tog en med kycklingar, en med en gris och en där två satt och fikade. Så här gick historien:
- Idag var jag och Linda och fikade, hon åt kyckling och jag åt biff.
Haha jag dog :P



Jag har sådan jävla ångest för mig och plugg nu, så sjukt mycket att göra:
- Projektrapport
- Naturarbete (skjutit upp i två månader)
- Geografi, resedagbok.
- Turism. resa i ett land.
- Praktisk, göra klart affären.
- Svenska, självbiografi.
- Religion, frågor om Islam.
- Litteratur, bokrecension.
- Kultur, ett lands matkultur.

Kul va?
Humm vart ska jag börja? Ingen snällis som vill hjälpa mig? :P
Nää, NU ska jag sätta igång, önska mig lycka till!


PUSS&KRAM


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

- Idag var jag och Linda och fikade, hon åt kyckling och jag åt biff.
Haha :*

2008-04-21 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0