Kommentar!

Haha efter att jag hade skaffat blogg.se för över ett år sedan och bara skrivit ett enda inlägg, så såg jag härom dagen att jag fått en trevlig/komisk kommentar av en viss person..
Haha jag tyckte det var kul iallafall, jag hade tyckt det var ännu roligare på den tiden när vi hade kunnat skratta åt det ihop...

Mitt inlägg, 2007-mar-07:

Hellu!
Nu har även jag fixat en blogg :P haha jag kommer typ aldrig fatta hur man ska använda den, men vad fan :P

Kommentar, 2007-dec-22:
Den bästa bloggen på blogg.se
Jag finner ett djup utan dess like när jag läser din blogg. Så informativ o så sann o du har ett grepp o fånga verkligheten till den charm som tilltalar mej nåt enormt mycket. Stå på dej tjejen, jag lägger hela insatsen på dej. You Go Girl.



Kommentarer
Postat av: Max - Mönsterås

bra nu kan man hålla lite koll på dej ;) haha

(A) vet du vad gör där på andra sidan landetXD

2008-04-03 @ 16:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0