Jag vann, jag är bäst!

Jag vann över min rädsla, jag är verkligen bsäst!
Jag och Amanda gick över hela kyrkogården. Först till Kalle sen till Morfar och sen till Farmor&Farfar.
Ni kan vara stolta över mig ;)

Amanda är den bästa bruden på att hålla något för sig själv. Hennes min är den bästa och framförallt hennes rodnad. Brudar ni vet vad jag pratar om och idag har det varit extremt, hon är för söt!

Jag och Amanda ska gifta oss snuskigt rik, bara så att ni vet!
Vi sitter och planerar nu, det ska va en snuskigt rik, sexig fotbollspelare!


Bruden kissar på min fördelsedag, på väg till B&B ;)


Vill bara säga att för första gången på 3 år så trivs jag i min klass, vi måste hänga ihop det sista nu!
- Melodifetsvialen!
- Mentorsdag på Mårtensson med Kareoke =)

Nu ska jag försöka sova, eller gå och lägga mig iallfall, kolla på Despirate Housewives såklart ;)
PUSS&KRAM!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Lovely fotbollsproffs.
Jag håller inget hemligt + att jag rodnar inte så mycket. puss!

2008-04-16 @ 22:08:42
Postat av: erika

studenten ffs :P

2008-04-17 @ 20:26:31
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0