Idag!

Idag tycker jag att jag har varit väldigt oaktiv på min blogg! Jag har haft fullt upp hela dagen. I morse tycker jag själv att jag var väldigt duktig. Jag gick upp kl halv 9 för att gå ut en lång promenad med Ebba, efter det gjorde jag en väldans god frukost! Sen bar det av till skolan för att lyssna på Tanjas tal som hon höll för mig och Håkan!
Efter det hade jag en lektion och så klart var det den tråkigaste, geografi.
När jag slutade satte jag och Tanja oss i bilen för att hämta upp Hanna på Sturen för att sedan åka in till stan och fixa lite saker. Sen åkte jag och Hanna hem till mig och chillade lite. Efter det blev det Max för Hannas del och sen Biblioteket för att hya älskade Ture Sventon, så nu blir det maraton för fulla muggar! När vi hade gjort det åkte vi och hämtade Fiffe för att dra vidare på en lien antikrunda, sen körde vi hem till Hanna och lagade god mat. Idag blev det kycklingryta med pasta, gotte! Sen kollade vi på Rent hus så klart och Top Model!

Nu ska jag snart sova så god natt på er!
PUSS

 image89
Bild från Paris, hösten 07.
Jag, Erika och Elin på flygplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0