I did it!

Yes, jag klarade det! Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv men visst fan klarade jag det. Fy fan vad kul det var. Mitt gamla sketna städjobb kan ju gå och dränka sig, så kul va det! Ohh jag ville inte sluta, jag hade kunnat fortsätta hela natten!
Kvällen började med att vi kom dit vid 5 ochdå började vi duka göra förrätt och allt som hör till. Efter det hade vi rast och då kom gästerna, 80 gamla militärer, som var hur trevliga och goa som helst. När de ätit upp förrätten så kom vi till min värsta fasa, att bära ut tallrikarna så där snyggt, men jag klrade det om och om igen! Att hälla upp vin var inte heller några promblem, jag va så rädd för att jag skulle spilla på någon, men icke! Sen gick vi ut med all mat och då var det frid och fröjd för oss, sen började all diskplockning och disk, men det var med kul! Detta var nog bland dem snabbaste 7 timmarna i mitt liv, välförtjänta pengar och inte dåligt betala heller och väldans god mat! ;)
I love it!

När jag kom hem vid tolv snåret så var jag på sånt fruktansvärt bra humör så jag sprang in i huset bytte kläder och åkte ner till stan för att möta upp Tanja och Matilda. Vi gick aldrig in på Underbar, kändes onödigt; lite tid kvar och nykter. Drog en sväng till BM och Asisan, inget kul folk. Så vi satte oss i bilen och körde hem Tanja och då fortsatte jag och Matilda hem till Alle som hade födelsedagsfest, trevligt =)

Kom hem vid 2 tiden, vaknade nu vid 10 och ska dra ner till Nautilus för att träna =) har inte blivit någon träning på 2 dagar nu ju :P

Ikväll är det fete Rave, Matilda och Lisa är hemma, Hanna är hemma, och Amanda har ju varit hemma med mig hela veckan =) Vi ska ha så kul ikväll, för jag är såå Pepp!

image125

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0