Hästpojken.

Förtillfället är jag på riktigt bra humör. Sitter och lyssnar på Hästpojken.
By the way, jag saknar min skånska hästpojke ;)
Jag har precis ätit världens godaste sommar mat, den satt där den skulle kan jag tala om. Nu blir det plugg och för engångs skull är jag pepp för det, men då var Johanna så smart och glömde sitt USB-minne i skolan igår, som var borta idag när jag kom. Detta betyder att mina arbeten som jag kämpat med är borta, men det gör inget för jag kan göra om dem igen, så kul jag ska ha det!



I morgon kommer bli en bra dag, det känner jag på mig!
♥ LÖN, som är väldigt efterlängtad!
♥ Lite shopping hoppas jag på =)
♥ Jag ska ta modet till mig att gå till frisören och slinga håret!
♥ Köpa Hultsfred biljett =)

Nu ska jag plugga som en gnu och vara duktig,
 för nästa vecka kommer det bara bli massa jobb:
Måndag: Lummer
Tisdag: Lummer
Onsdag: Lummer
Torsdag: Ledig och bakis!
Fredag: Slottsjord
Lördag: Slottsjord, Sömntutan
Söndag: Slottsjord, Sömntutan
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0