Hanna är bäzt!

Jag vakanade pigg som en ärta i morse, men bestämde mig för att somna om och strunta i simningen, vilket var bra för min kropp behövde vila lite kände jag.
Skolan var seg och tråkig, jag har varit så himla trött hela dagen. Somnade på golvet på Naturen, och det var riktigt skönt ska jag säga fram tills att jag vaknade av att alla stampade runt mitt huvud. By the way, jag har börjat cykla till skolan, det är skönt. Jag min bekvämlighet med bil måste försvinna.
Idag byggde jag på min affär i skolan, jag har ångest för det är så mycket kvar och det är bara 6 lektioner kvar, men det kommer nog bli bra tillslut.
Jag slutade sent idag med, retligt. Jag cyklade hem fort som fan, va hemma vid 4 och träningen började 5, något panik hos mig. Hungrig som ett djur var jag med. Men på en halv timme hann jag äta, sola en sväng och packa, de ni ;P
Träningen gick bra, lite seg i början men det släppte. Inget går upp mot ett ABS/AT pass och framförallt inte med Johan, han är bäst!



Efter träningen och duschen brummade jag ner till Hanna. Vi lagade mat som vanligt, och idag blev det den bästa maten, laxpytt så klart ;) Premiären av "Frusna män söker kärlek" började idag och det var himla kul. Jag är kär i Jonas. Till sist men inte minst blev det Lovely Grey´s. Bästa avsnittet på jävligt länge, så sjukt spännande. Retligt att det inte är förrens om 2 veckor. Nu blir jag sur!
Efter det busade jag och Hanna till det lite, men vad vi gjorde är en hemlis :P Hon är bäst helt enkelt!


PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0