Glädje shopping!

Idag har jag lämnat in min projektrapport och min självbiografi. Jag är överlycklig och det känns som om en sten fallit från mitt hjärta. Jag bestämde mig idag för att åka lite tidigare från skolan. Jag var så nedras shoppingsugen så jag åkte in till stan och köpte lite nya kläder. Idag kom studiebidraget, men det försvann lika snabbt kan jag tala om. Men skit i det för jag är glad för mina nya kläder =)
Hoppade jobbet idag, tar det i morgon istället när ingen är där och jag är bakis. Jag ser verkligen fram emot det!

 
Cubus

 
Cubus

 
Vero Moda


Skopunkten

Nu är det dags för att fixa sig för kvällen, det kommer bli RAVE!
PUSS&KRAM



Kommentarer
Postat av: Diana

haha,köpte likadana sandaler förra veckan fast bruna!!

2008-05-01 @ 00:41:06
URL: http://dianapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0