Glad!


Idag är jag glad, öppnade min deklaretion (vette fan hur det stavas) men iallfall så står det att jag ska få tillbaka 5000 spänn! Fattar ni, 5000! Jag har alltid fått ge tillbaka så jag blev så depp för jag visste ju inte hur mycket det skulle bli denna gången, men så står det att jag ska få tillbaka! Woooohooo! Tråkigt bara att pengarna inte kommer förrens i sommar, jag har verkligen brist på pengar för tillfället, ska ju köpa Hultsfred biljett med, men det löser sig för jag är så glad nu!




Idag har jag kommit igång med min älskade träning också. Var på Pump på Nautilus, fan vad jag har saknat det stället. Nu är jag frisk och då börjar träningen på riktigt igen!
Sjukt skönt!


Efter att jag hade pumapt lite muskler åkte jag hem till Tanja där Matilda också befann sig för att sedan åka och fira en viss grabb som fyllde 20 år idag!
Innan det tog jag lite söta bilder på Matildas syrras hund, så söt!

image88

 

Nu ska jag sova, så god natt på er söta läsare!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Line

:) Jag är nu en trogen läsare av din blogg ;P
Och Hultan :) kommer bli kalaskul :D

2008-04-09 @ 13:59:56
Postat av: elise

5000 spänn! det är inte dåligt! :D
Mared fick 10000 :D söt vovsing!

2008-04-09 @ 17:51:52
URL: http://elisemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0