.

Nu fick jag en lite tid över till min älskde blogg!
Gårkvällen var super kul, trots brist på folk ute. Vi började hemma hos mig för att sedan åka ner till stan. Vi befann oss på Asian och BM, jag hade sjukt kul. Kvällen slutade inte helt okej för min del, men med mig hem hade jag ju Hampus. Hela dagen har vi bara legat i sängen och kollat på tv, mys.

Nu har jag precis varit och jobbat och ska hoppa in i duschen om någon minut för halv 7 går bussen till Torup (av alla ställen) till förken Linnea. Ska bli kul och se hennes lägenhet. Matilda och Lisa är äntligen hemma så det blir feteröj med dem ikväll och så klart brudarna Hanna och Amanda. Ikväll kommer vi befinna oss i stan vid 11 tiden =)
I morgon får ni mina uppdateringar om kvällens utgång!

Nu har jag inte mer tid för att sitta här har lite brottom!

Jag älskar mina brudar!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0