.


Sitter och lyssnar på James Blunt förtillfället och kunde inte undvika att börja tänka på dig, och på alla våra studer tillsammans. Det va ju trots allt du och jag som skulle dit och du som gav mig det.
Jag mår så sjukt bra för tillfället och det kommer jag fortsätta göra men det är faktiskt laglit att tänka på någon man spenderat så mycket tid med och deppa lite. Det går ju över.
Snart ett år sedan vi lärde känna varandra på riktigt och idag är det "våran" dag, lite svårt att det undvika då.

8.
It´s Over, and i like it.
Shit, typ första gången jag kan säga att jag verkligen tycker att det är bra men det är helt sant. Jag bryr mig inte längre vilket är väldigt, väldigt skönt!
Jag hoppas att du mår bra iallfall och jag tycker det är väldigt synd att vi inte kan sncka länge. Vi skulle ju vara kompisar, vilket jag har försökt med. Men för hur många har det egentligen funkat för att man kan vara efteråt?

Jag mår sjukt bra iallafall och det är jag glad för =)


image19 
Bild från James Blunt konsterten på Hovet, Stockholm den 23/3 =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att du börjar må bra igen :) Vad fin din blogg har blivit!! Hur gör man sånt?? Ses imorron :D puss puss!

2008-04-04 @ 13:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0