Egypten!

Egypten är verkligen ett av de underbarste länder jag varit i. Jag har fått en jätte rolig uppgift i skolan, som jag faktiskt har tagit tag i. Jag sitter och pluggar med den nu och klockan är snart midnatt. Då måste jag verkligen tycka att det är kul, för den ska inte vara inne förrens om ett bra tag. Det är inte riktigt lik mig att plugga på nätterna.
Men i alla fall. Man ska göra en resa till ett land, och så klart valde jag Egypten. Man ska anordna en veckoplanering på resan, dag för dag. Jag har valt att åka runt i Egypten. Först flyga till Kairo och gå på Egyptiska museet och sen åka till Giza och kolla på pyramiderna. Efter det går färden vidare till Hurghada och till ön Mahmaya för snorkling och sen vidare till Luxor och Konungarnas dal. Låter inte det som en intressant resa för den som är intresserad?
Jag tycker det låter hur underbart som helst, men jag har ju varit överallt förutom i Luxor, men dit ska jag också någon gång :P


Nu ska jag fortsätta ett tag till, sen blir det läggdags för mig!


 

image164

God natt
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Nea.

Dit har jag alltid velat åka.

2008-04-22 @ 23:35:55
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Diana ,

Ååh, vilken dröm att få komma dit! :D

2008-04-22 @ 23:38:52
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se
Postat av: Marie

Egypten är faktiskt ett land jag aldrig åkt till. Har hört så mycket delade meningar om det. Vissa älskar det medan andra inte alls förstår njutningen med det!

2008-04-22 @ 23:41:12
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0