Duktigt Johanna!

Idag har jag varit så sjukt duktig faktsikt, jag är riktigt stolt över mig själv!

♥ I morse var jag upp i tid för att gå på vattengympa kl 9.
♥ Jag och Tanja har gjort klart vårat Turism arbete.
♥ Hem och lagade god mat.
♥ Tränat Abs/At (Bålträning/spinning, dubbelpass).
♥ Såklart har jag tänt ett ljus för Engla i fönstret kl 21.00 (som fortfarande lyser).
♥ Haft tid för mig själv.



I morgon blir det en lika bra dag hoppas jag, helt fullbokad hela dagen, det gillar jag ;)


Nu är det bara jag och Ravebruden Amanda hemma. Hanna är i Tjeckien och Lisa och Matilda är i Hgb.
Jag saknar er brutts!

Här kommer lite bilder från helgen:

      



Hur kul är det? Snälla sluta kommentra och sluta läs min blogg. Har du inget vettigare att lägga din energi på?

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0