Duktig igen!

Idag har jag varit så duktig igen, jag blir så stolt över mig själv hela tiden ;P

♥ Gick upp tidigt för att bättra på färgen i solariet och simma.
♥ Pluggat PA med Ellan, VI ÄR KLARA! (Bara tryckning, redovisning och rapport kvar)
♥ Unnade mig ett par nya byxor, fin fina =)
♥ Lämnade Ebba på trimning.
♥ Hämtade mormor från Malmö bussen.
♥ Skickade iväg fler Arbetsansökningar till Malmö.
♥ Tränat pump!
♥ Lagat mat, idag blev det varma mackor med stekta champinjoner och lök =)
♥ Kollat Despirate Housewives

♥ Jag ska städa mitt rum!!!

Jag tycker iallfall att jag har varit duktig!
Ni vet kanske vilken planerare jag är och såklart är min morgondag fullbokad ;)



DAGENS BÄSTA:
Tanja slängde upp mig på en bänk i skolan satte sig på mig och kittlade sönder mig, jag fick sådan sjuk panik! Efter det drog hon ner mig från bänken, och ner på sten golvet och DROG mig i benen. Jag låg på magen och kunde ingen köra mer än att skrika. Jag fick sjukt ont i mina armbågar! Till slut släppte den jäveln!
Jag och Tanja har haft ett antal krig idag, du är den bästa krigsbruden! Dessa krig måste ses för att förstås men dem är bäst och så jävla kul iallfall. BIG LOVE!



PUSS&KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0