Dagen!

Planerarbrunden har fixat hela dagen ;)

♥ Mogonen började med en långpromenad med Ebba i skogen!
♥ Åkte till skolan, fick panik på vårat PA arbete (Gaah måste det krångla)
♥ Hem tog det lugnt.
♥ Deklarerat!
♥ Tränade dubbelpass, ABS/AT (Bålträning/spinning).
♥ Åkte och handlade!
♥ Lagade as god hemlagad pizza =)


Aubergine, Tonfisk, Pepparsalami, lök, paprika, champinjoner, rädisor, vitlök, ost =)

♥ Nu sitter jag och kollar på Rent hus och Amanda är här. Vi ska gå till kyskogården för att hälsa på Kalle, går förmodligen inom Farmor, Farfar och Morfar med. Jag vet jag är svin rädd för kyrkogårdar och framföallt när det är mörkt i och med att jag är mörkrädd. Men jag tycker att jag har blivit stakare som människa på den senaste tiden, så nu ska inte min rädsla få vinna över mig mer, jag kommer klara det här!

I morgon kommer bli en kanon dag =)
- Fika med Hanna Z
- Övning med klassen till Melodifestivalen, och det kommer bli sjukt kul!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0