Dagen och Drömmar!

Vaknade tidigt för att verkligen inte komma försent till Kulturlektion, förra veckan var det ju inte så lyckat...
Jag lyckades, hämtade upp Tanja som vanligt och i tid. Tråkig och seg dag i skolan. Massa krångel med PA-arbetet. Jag håller på att bli galen!
Efter denna jobbiga skoldag åkte jag in till stan för att möta söta Hanna, som jag inte träffat på typ 2 månader :S för länge asså! Det satt två killar jämte oss och "fikade", det kändes mer som om de lyssnade på oss när vi pratade. När jag skulle berätta för Hanna om min Stockholmstrip sa det ena killen:
- På tal om Stockholm, vi borde dra dit snart?!
Vad fan är det liksom, sluta lyssna retliga sak!

Sen Ellan ringde mig panikslagen. Hjälp, kom och hämta mig, projektet blir fel, vi måste till Rådhuset! Bra kompis som jag är åkte jag och hämtade henne. När vi kom fram var det stängt. RETLIGT!

Vi träffade Amanda och Linda på stan. Jag gjorde den mest pinsamaste saken som kunde hända mig, fy fan jag dör. Pastakillen!


Idag har klassen övat och kommit på lite låtar till Melodifestivalen hemma hos André. Den ägen rum den 9 maj i Galaxen ;) Missa inte! Allting gick bra, kul att så många kom =)

     


Idag blev det ingen träning, käns tomt i och med att jag har tränat så mycket den senaste tiden, men som sagt musklerna behöver ju vila lite med. Istället blev det en promenix med Amanda =)

För tillfället sitter jag och letar Au Pair familjer i New York, jag är så sjukt sugen! Igenting kan få mig att inte vilja flytta till den staden, och vad vore inte bättre med en start som Au Pair. Jag vill, jag vill, jag vill! Enda problemet är att jag vill ha en svensk familj, vilket inte är så lätt att hitta, men jag fortsätter min spaning för jag SKA!
Hellre New York än Malmö liksom, fy fan tänk vad underbart N.Y!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0