Dagen igår!


Usch, nu har jag lite ångest för att jag inte bloggat på ett tag, men nu tog jag mig tid för det! En annan sak jag inte har ångest för var dagen igår. Dagen började med att jag gick upp halv 8 för att åka ner och sola/simma för att sedan åka till skolan. Det var riktigt skönt att ta sig en simtur, ska jag börja med varje sovmorgon nu framöver! I skolan var det tråkigt som vanligt, jag hade redovisning som gick bajs, men det är sånt som händer. Jag såg fram emot slutet av skoldagen för då skulle jag och Ellan åka och spela golf, vilket vi gjorde också! Det gick riktgt bra för att inte ha spelat på så lång tid. By the way, jag vann ;)
När jag kom hem lade jag mig i sängen åt lite godis och kollade på Despirate Housewives. När jag hade vilat upp mig lite gick jag ut och sprang en liten runda. På hem vägen gick jag inom kyrkogården. Första gången jag kunde göra det helt själv, detta var till och med halv 8 på kvällen. Jag är så stolt! Jag var kände mig tvungen till det för jag saknade min farmor så igår!

På golfrunda hände det lite kul grejer:
- Jag tänkte så bollen i ett vattenhinder vilket inte var så lyckat så bollen åkte långt ner i leran och den gick knappt att få upp sen :P
- Både jag och Ellan slog nästan ut bollen vägen, Haha så sjukt kul :P

      

Efter att jag sprungit hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning för att hämta upp Tanja och Matilda. Vi åkte runt över hela Halmstad i min lilla bil och till slut hämtade vi upp Micke och Hampus för att åka in till stan. Vi var på Bulls, BM och Asian. Fellefjusing var med mig. Jag drack inte denna kväll och var till och med så duktig att jag körde! Ännu en sak att vara stolt över! Hampus följde med mig hem, det va mys!

Kommentarer
Postat av: Ellllie

Haha, det va kul, får vi göra om! Nästa gång ska jag vinna ;)

2008-04-12 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0