Bakdag!

Idag hade jag det himelska natur provet om kroppen, som jag inte hade pluggat till. Det gick som förväntat, skit så klart!

Nu sitter jag och väntar på mitt bröd som är i ugnen, och passar samtidigt på att skriva min projektrapport. Hela dagen har jag varit super sugen på att baka, så när jag kom hem så jag kollade upp ett recept på arlas hemsida och satte mig sedan i bilen för att handla de ingredienser som fattades i mitt lilla kök. Dem flesta vet ju hur mycket jag älskar torkade aprikoser, självklart så valde jag då att baka detta bröd!

Aprikos- och nötlimpa.

image181

Uppdatering:


Nu sitter jag i min plugg hörna och njuter av mitt underbara bröd och en kopp te. Det var nog det godaste gröd jag ätit. Med lite marmelad och ost på, ännu bättre, så ska det vara så lite jummet. Mmm..

 

Nu ska jag plugga klart.
Sen blir det träning, ABS/AT.
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det brödet är jättegott! Det var det som jag också hade bakat! Jag får smaka lite imorgon när vi träffas :P

2008-04-28 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0