April

Jag tror jag är världens bästa april skämtare!

Min kompis Elin är så himla söt och väldigt lättlurad så såklart blev hon mitt offer inför den 1:a april.
Jag drog till med att jag hade haft sex med samma kille som hon och hade nu ringt mig för att berättat att han hade fått klamydia. Han vågade inte ringa henne för att han hade känslor för henne så han bad mig säga det till henne.
Hon har tyckt att detta har varit så kul och hon har även varit fruktansvärt orolig för detta.
Hela klassen har vetat om det och vi har drivit så mycket med henne allihopa!
Igår gick den lilla fröken till ungdomsmottagningen duktig som hon är för att testa sig, Bra gjort Elin!

Men idag kom det fram. Jag smsade fröken Mared för att kolla några saker när det gäller bloggen och tillbaka som svar fick jag detta sms:
"Johanna! Elin har skämt ut sig som fan! hon har ringt några samtal och sagt att hon kanske har klamydia. ****** vill aldrig mer träffa henne, han kallade henne t.o.m för ett äckligt smittofall. Du måste ringa henne!"
Vilken panik jag fick eller. Ringde Elin och den jäveln klickade mig, jag ringde igen och hon svarade inte. Jag ringde upp Sara och hon sa bara att jag skulle ringa igen vilket jag gjort. Hon svarade med ett gapflabb. Haha vem var det som va lurad nu då? Haha moi, lättlurad. Svar ja! De hade kokat ihop en riktigt bra hämnd. Men min höll iallfall ett bra tag och hon trodde på det.

Ni är för söta, i morgon blir det utgång. Vi tre ljugare, ska bli grymt kul =)
Fattas bara Elise för Turkiet gänget 2007.

image20
Bakis i Turkiet, Augusti 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0