Äntligen KLAR!

JAAAAAAAAA, Jag är äntligen klar! Klockan är nu halv 2 på natten.
Det är inte likt mig att plugga så här sent på nätterna. Men nu ska jag äntligen få bege mig till mig underbara säng. Att lämna in både Självbiografin och PA-rapporten kommer vara det bästa jag gjort på länge!!!

Kvar att göra i skolan:
-
Projektrapport
- Självbiografi, Svenskan
- Inlämning Islam, Religionen
- Matkultur, Kulturen
- Bokrecension, Litteraturen
- Affären, Praktisk
- Reseberättelse, Geografin
- Arbete Egypten, Turismen
- Informationstal, Svenskan
- Skriva papper, Filosofin
- Parkinsson, Natur (fortfarande uppskjutet)

Jag ska fixa det här, måste bara finna min motivation!


I morgon är det fest och nu är jag pepp!
Natti Natti
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0