<3

Jag har fått pippi på det här med bloggen men jag måste visa er det fina/roliga tal min älsklings Tanja höll för mig idag. Tårarna föll vill jag lova.
Det finns ingen som denna brud. Du är BARA min, så alla vet och jag älskar dig så!
Den som tar henne ifrån mig måste Dö!



Som ni alla nog redan vet, så är jag en av de mest seriösa och skolintresserade i vår klass. Så självklart har jag lyckats få ihop ett riktigt bra och underhållande tal.

Mitt tal tillägnar jag en mycket speciell men ovanligt cool brud.
En person som alla klasser hade behövt en varsin för att kunna uthärda dessa tre år på gymnasiet. För ni alla kan väl hålla med om att även skolan har sina jobbiga sidor?
Nåväl.. Det hela började med att jag i nionde klass fick min blivande klasslista, till min nya klass på Sannarpsgymnasiet. På den otroligt långa listan var det väldigt få namn jag kände till. Klasslistan var till 99% bestående av kvinnor, vilket var väldigt skrämmande. Jag, tillsammans med typ 28 tjejer.. och 3 killar. Hur skulle detta sluta?
Men när jag efter ett litet tag kollat igenom listan, hittar jag ett mycket bekant namn.
Namnet tillhör en tjej som jag alltid tyckt bra om och som jag visste var en toppen tjej. De tre kommande åren såg kanske inte lika skrämmande ut längre?

Ni alla vet nog vid det här laget att det är fröken Lundberg jag talar om =)
Till en början hade vi olika vänner, vilket ganska snabbt ändrades, då vi kom på att vi var som gjorda för varandra. *Haha  =)
Jag väljer att skriva mitt tal till Johanna för att hon är en underbar vän som alltid ställer upp, i både ur och skur!
Även för att hon är så bra på att lyssna när det finns något att berätta.
Okey!, hon är väl oftast bakis när man försöker kommunicera med henne, men det funkar ofta ganska bra i alla fall..
För det finns väl ingen som har missat att lilla Johanna gärna går ut en onsdag, lika gärna som en lördag?
Det finns nog ingenting som hindrar henne från en skön fylla, oavsett om dagen efter inte är allt för lika trevlig! 
Men saken är i alla fall den att jag vill tacka Johanna för att hon är en underbar vän och för att jag uppskattar henne till 100%.

Så har ni nu ingen Johanna Lundberg som vän, så borde ni skaffa en. Så länge ni inte tar min! Ni kommer inte ångra er =)
Well well, Tack för mig & LOVE JOHANNA <3


- / Tanja Reljanovic SPSK05

image11
Är hon inte söt min brud?
BIG LOVE

Kommentarer
Postat av: Tanja Baby

Bättre är du, och jag ger dig massa kääärlek :D

2008-04-02 @ 23:49:22
Postat av: elise

fint tal! ojoj :D

2008-04-03 @ 14:30:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0