=)

Min gulle Hanna har hjälpt mig med mitt arbete idag, det blev sjukt bra och jag gillar låten fett mycket ;) Tack baby!
När jag skulle hem från Hanna hittade vi en stor sko i hallen, storlek 47, de ni ;) Min fot kändes väldigt liten i den stunden! Jag vill bara säga att jag har världens snyggaste löparskor ;P synd att det inte blev någon stavgång idag!

image23
Hannas sko, Carls? sko, Mitt ben :P


För er son inte vet så har ju jag blvit nyttig för att förhoppningsvis kunna gå ner lite i vikt till balen/studenten/SOMMAREN!
Det går riktigt bra ska jag säga. Har lagat jätte god mat hela veckan. Pappa är ytterst tacksam för att slippa laga maten iallfall, vilket min lillasyster inte är. Hon kan nämligen inte äta sådant som jag gjort för allt är så äckligt då. Retliga lillasyster!
Idag gjorde jag jätte goda morotsbiffar som var väldigt jobbiga att göra, jag var så arg ett tag att jag höll på att lägga ner det helt men tur som det var så gjorde jag inte detta. Glad blev nog min söta lilla mormor med som jag och Ebba gick och lämnade lite mat till.

image24

Mormors lilla matlåda med min mat i ;P


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha vad gulligt :)

2008-04-04 @ 13:42:00
Postat av: Andy Pop

morotsbiffar är fett najs. om man kan laga dom rätt dvs.

2008-04-04 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0